17 april 2008

På önskelistan

Ok, nu såg jag nåt på SF-bokhandeln som jag bara måste ha. Lord of the Rings har kommit ut i illustrerad pocket (ja, de finns förstås inbundna med illustrationer också, men pocket är så mycket behändigare), endast 110 kr styck. Jag sa först till sambon att nja, det räcker nog med tre utgåvor (två Härskarringen-allt-i-ett med illustrationer - min och sambons - och så alla tre böckerna separat i kartonnage), men kände mig genast som en dålig nörd. Jag menar, illustrerade pocketutgåvor! På engelska dessutom, de vi har är ju på svenska, Jag har inte ens läst LotR på engelska ju.

Men, jag har köpstopp av en anledning. En strikt ekonomisk sådan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men de måste jag köpa!

Nyöversättningen tror jag att jag köpte till äldste sonen, måste kolla det.

Läs den engelska versionen, den är bra.

Martina sa...

Jag ska göra det, nån gång när jag har tid =).