8 september 2010

Bokbloggsjerka del 6

Jag har missat del 4 och 5, men svaren på dem i korthet är: (4) det hade inte alls varit roligt att ha skrivit någon av mina egna favoritböcker, för då hade jag ju inte kunnat njuta av dem själv (men jag hade gärna haft China Miévilles fantasi), samt (5) ingen musik, men jag dricker gärna te när jag läser.

Iallafall - jerka nummer 6.

Hur många böcker har du i din "att läsa"-hylla?

Om jag inte glömt att föra in nån bok i min SUB i högermarginalen, så 146 stycken. Det är iallafall en hel 80 cm Billybokhylla... och jag har fått börja lägga böcker ovanpå bokraderna, för de får inte plats.

Nån gång ska jag komma mig för att börja "läsa bort" i den bokhyllan också. ;) När jag går i pension, eller så.

2 kommentarer:

tv-lös sa...

lycka är att ha något för höstkvällarna :)

Martina sa...

Heh, ja, fast jag och sambon följer också ett ganska stort antal tv-serier - så vi är inte direkt sysslolösa. =)