12 augusti 2008

Hemma igen!

Nu har vi varit på bröllop i Östersund (eventuella intresserade kan läsa en sammanfattning av den något förlängda helgen här), och väl hemma igen hittade jag det sista paketet från Pocket & prassel, version 1.0*, i brevlådan.

Den här gången fick jag hela två böcker - de två första delarna i Fröknarna von Pahlen-sviten av Agnes von Krusenstjerna! Den blå rullgardinen och Kvinnogatan. Hur bra som helst, jag hade ju faktiskt tänkt köpa hela sviten =). Som prassel fick jag en påse Revels, "milk chocolates with assorted centres". Det har jag varken testat eller ens hört talas om tidigare, faktiskt. Är min hemliga bokvän månne någon som nyligen varit utomlands? Förträdesvis i ett engelsktalande land. Eller kommer den helt enkelt från Konsums amerikanska hylla?

Hur som helst - tack!

*Ni har väl anmält er till version 2.0? Mina svar på frågorna hittar ni i kolumnen till höger!

4 kommentarer:

Marianne sa...

Välkommen hem!

Jag skippar pocket&prassel denna gång, även om det verkligen var kul att vara med.

Någon synpunkt på Simmons? Den står i hyllan, men jag har inte riktigt känt för den än.
Nu (efter tre veckor i München med semester och mycket bra kurs) lär det bli mycket tyska framöver, men sedan så...

Martina sa...

Jag har inte hunnit så långt i Simmons (sisådär 150 sidor av drygt 900), men den verkar lovande!

Anonym sa...

Godiset är från The English Shop, där de säljer mat och grejer från Storbritannien och USA. :)

Martina sa...

Aha! Jag misstänkte väl att det var nåt sånt =).