27 december 2009

Utlottning! Inte helt bokrelaterat, men nästan.

Ja, eller först till kvarn kan man säga.

Eftersom jag har abonnemang hos Lovefilm fick jag ett par "prova Lovefilm gratis i två månader"-presentkort från dem i julklapp; ett sätt för dem att få nya kunder förstås men trevligt iallafall! Nu är det så att de flesta jag känner redan har abonnemang där eller har varit kunder tidigare vilket betyder att de inte kan utnyttja det här erbjudandet, så jag har ett presentkort kvar.

Det är alltså ett erbjudande om att pröva Lovefilm i två månader (vill man inte ha kvar abonnemanget efter dessa två månader måste man säga upp det senast den 15:e den månad som abonnemanget går ut, dvs. om man har det från 1/1-1/3 så måste det sägas upp senast 15/2) som endast kan utnyttjas av ett hushåll som inte tidigare varit kund hos Lovefilm.

Om det är nån som är intresserad av detta, hojta till i kommentatorsbåset och lämna mailadress så att jag kan nå dig. Först till kvarn, förutsatt att du lämnar mailadress.

2 kommentarer:

Lilla O sa...

Gärna, jag ser alldeles för lite film.

lillaosblogg at gmail.com

Tack!

Martina sa...

Jag har mailat dig nu.