Efter en stadig lunch/middag bestående av sushi (mmm, sushi) och glass (mmm, glass) till efterrätt blir det soffan, te och pusseldeckare denna aningens grådaskiga söndag. Synd bara att det inte hällregnar - det bästa vädret för skamlös heldagsläsning (är inte sommarregn typ det bästa väder som finns?). Imorgon börjar jag sommarjobba, så då kan det dessutom bli lite tunnare på läsfronten...
Judiths syster
19 timmar sedan






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar