7 februari 2011

Loot från Stockholmsresan

Jag koncentrerade mig på det viktigaste i Stockholm: choklad och böcker. Och Jelly Beans.

Vi besökte The English Bookshop och SF-bokhandeln. Jag hittade en del intressant på The English Bookshop, men handlade bara på SF-bokhandeln: Pastworld av Ian Beck, Space Captain Smith av Toby Frost och Polar Quest av Tom Grace. (Ni kommer ihåg det där om min sjukliga besatthet av arktiskt klimat? Just det.)

Dessutom Jelly Beans från The English Shop och ekologisk, vegansk choklad från Goodstore. Allt en boknörd behöver. (Förutom te. Jag köpte faktiskt inget te, konstigt nog. Varför gjorde jag inte det?)

2 kommentarer:

Madelene sa...

Jelly Beans! De är ju så himla goda. Brukade få sådana när mormor varit i Tyskland men har aldrig hittat dem här i Sverige.

Martina sa...

De finns som sagt på The English Shop i Stockholm, och man kan beställa dem från Discshop av alla ställen.