28 september 2007

SelfShelf

Mer bokrelaterade föremål: jag vill ha en SelfShelf! Visst hade det väl varit coolt med en sån som till exempel sängbord, istället för ett vanligt ett som står på golvet?

För er som inte vet vad en SelfShelf är, så är det ett hyllplan format som en bok som man skruvar fast på väggen. Sen travar man böcker (upp till fyra kilo ska den tåla) på denna "bok" och så ser det ut som att böckerna svävar i luften. Hur tufft som helst! Denna hylla kostar 279:- plus frakt på CoolStuff.se, och den finns i tre färger (rött, grönt och turkost).

Om en hylla ser ut som en bok, ska man kalla en bokhylla för bokbok då?
CoolStuff.se

P.S. Nu när jag ändå håller på att önska mig saker så vill jag ha de här avbitna pepparkaksgubbarna också. Men det är ju inte bokrelaterat så därför fick det bli ett p.s. bara. =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha, vilka roliga grejer! Ja nu får man inte några problem till jul åtminstone. Pepparkaksformerna var också verkligt praktiska! Här hittade jag en grej för oss som gärna sätter folk i fack så man vet vem man umgås med... http://www.coolstuff.se/p548/CubeWorld.html

Anonym sa...

Så sött =)

Maud/En bok om dagen sa...

Just precis såna där pepparkaksgubbar brukar det bli i det här hemmet också - fast jag har inte såna där specialformar. Det är mer av naturliga skäl som de blir sådär... (Alltså, inte för att vi tjuvsmakar, utan för att det är pillrigt att hantera pepparkakor utan att ha sönder dem...)

Jag hittade en jättesöt blåsapa som skulle passa perfekt som julklapp till min minsting som har naglar som värsta divan; sådär långa så att jag inte fattar hur hon ens kan dra igen en dragkedja...

Anonym sa...

Har sett de där bok-bokhyllorna på många inredningsbloggar för ett tag sen och ja de är så häftiga! :) En turkos tack!