30 mars 2012

Man vet att man börjar bli medelålders när...

...man får en dammsugare och en symaskin i födelsedagspresent och blir glad över det. ;)

Inte nog med det, jag rentav ÖNSKADE mig en dammsugare och en symaskin. Men inte vilken dammsugare som helst utan en tjusig lila Ergorapido. Dessutom fick jag ju en kylskåpsmagnet, ett bokmärke och världens bästa nyckelring av kusinen.


Och förstås, the pièce de résistance, Lord of the Rings-boxen, extended version, på blu-ray av min käre sambo! Jag har nästan slitit ut dvd-boxen så många gånger som jag sett den. =)

2 kommentarer:

Ela sa...

Haha! Då har du nästa tant här, som också önskade sig en Ergorapido och fick en till födelsedagen för två veckor sedan. :-) Mamma fick välja färgen så det blev en lila.

Grattis i efterskott!

Martina sa...

Tantpride FTW. =)