29 juni 2011

Det var på tiden

IDAG fick jag leveransbesked på böckerna jag beställde den 17/6, alltså "endast" 12 dagar sen. Ok, det har varit midsommar däremellan, men nån måtta får det väl ändå vara.

Nåja, det är ju inte som att jag inte har nånting att läsa hemma. Efter allt Maria Lang-prat gjorde jag slag i saken och lånade hem alla Lang-böcker som fanns på jobbet och som jag inte redan läst. (Vad jag vet. Jag kan ju ha glömt bort någon.) Det blev en liten hög ändå, det är ganska många av böckerna från 60- och 70-talet som jag inte läst.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Mutter, mutter. När jag beställde från adlibris sist för några veckor sen tog det också ca 12 dagar. Okej att man verkligen inte har brist på böcker hemma som du säger, men ändå. Det är knappt värt att beställa böcker från nätet när det tar så lång tid (iaf när leveranstiden som står ligger på 1-2 dagar...).

/med vändlig hälsning, surtanten

;-)

Martina sa...

Det går nästan snabbare att beställa från Book Depository ibland - och de fraktar från Storbritannien...