19 mars 2009

Första pocket & trix-paketet!

Idag damp det ner i brevlådan, det första pocket & trix-paketet. Och vilket paket! Det var värt att vänta på. =)
  • Jeanette Winterson - Det finns annan frukt än apelsiner. Mycket spännande ska det bli att läsa Winterson, hon är en författare som jag länge inte hade nån önskan att läsa men som jag blivit mer och mer nyfiken på under senare tid.
  • Friggs Eco Chic Green Chai - hurra, äntligen får jag prova ett av Eco Chic-teerna! Jag har letat förgäves efter dem i butikerna här i Luleå.
  • Inte mindre än TRE sorters choklad - Hachez Cocoa d´Arriba med Mango-Chili, Maestrani 60% med kakaosplit och chili (ekologisk och fair trade) samt Dolfin Hot Masala (den sistnämnda har jag testat vid ett tidigare tillfälle och den är jättegod, bra val!)
Och ett litet brev där min hemliga bokvän bland annat ursäktar sig för sin handstil, och på det kan jag bara svara: du skulle se hur min sambo skriver. =) Ingenting kan vara värre än det...

Tack så mycket för ett jättefint paket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att det uppskattas! Jeanette Winterson är lite av en favorit hos mig faktiskt, hon har ett väldigt eget sätt att skriva :) / hemlige pocketnissen

Martina sa...

Ja, jag hoppas på att boken ska vara bra. =)