21 mars 2009

Bokönskelista

Jag fyller ju år snart (ju och ju - nåja, de som läst på bloggen i mer än ett år kanske kommer ihåg det från förra året?) och följande hårda paket skulle vara mycket trevliga att få:
Jag har faktiskt redan fått en födelsedagspresent, från Fia (som skickade en present nästan två veckor i förväg - ska jag förväntas att INTE öppna den? Knappast. Men jag höll mig i säkert två dagar), och den bestod av Territory av Emma Bull, Hello Kitty-plåster, choklad, en PEZ-Yoda och en pin från SF-bokhandeln. Mycket fint paket. =)

Fast nu är det ju så också att jag har en milslång "att läsa"-lista (ja, allvarligt. Oläst-högen hotar att anfalla när som helst) så egentligen behöver jag inga fler böcker...

5 kommentarer:

Fia sa...

Egentligen behöver man väl aldrig böcker. Därav inte sagt att man inte 'höööver' dem. =)

Anonym sa...

Chabon behöver du, du vet bara inte om det.

Martina sa...

Fia: det är knappt att jag "höver" böcker heller som det ser ut just nu. ;)

Dieva: jaså, minsann... ja, då får jag hoppas på att nån hörsammar mitt behov av Chabon. =)

Johan sa...

Territory är en fantastisk bok. Jag tycker så mycket om den.

//JJ

Johan sa...

Territory är en fantastisk bok. Jag tycker så mycket om den.

//JJ