29 mars 2009

Äh...

Nu börjar jag på Un Lun Dun iallafall, trots att jag inte är klar med Drood. Jag är lite kluven när det gäller den senare boken - jag vill gilla den, eftersom The Terror var så bra (och den är, bitvis, väldigt bra), men den är seg. Drygt 200 sidor kvar och det kommer väl ta en vecka eller två, minst.

Så för att hinna med i lässchemat (Un Lun Dun till påsk, Agnes Grey innan 1 maj och gärna nån bok av V. S. Naipaul - nobelpristagarutmaningen - också. Plus de böcker jag har hemma från biblioteket: Rebel Angels och En helvetes vinter bland annat...) måste jag börja snabba på lite grann. Som tur är så är jag up-to-date med Criminal Minds, så nu blir det bara ett avsnitt per vecka...

4 kommentarer:

Fia sa...

Un Lun Dun! Un Lun Dun! Un Lun Dun! *chanting*

Pi sa...

Ha, jag är färdig med Agnes! En hel månad i förväg.

Martina sa...

Pi: duktigt. =)

Full bokhylla sa...

Jag är också klar med Agnes Grey. Kan meddela att den är lättläst!