2 oktober 2008

Lilla huset på prärien!

Nu har jag fått paket från Marianne - hela Lilla huset på prärien-serien (förutom just Lilla huset på prärien, som hon redan hade hunnit ge bort till någon annan. Jag får skaffa mig den på nåt annat sätt, genom Bokbörsen till exempel...). Dessutom två bonuspockets: Break No Bones av Kathy Reichs och Plea of Insanity av Jilliane Hoffman, ett helt oprövat kort som jag inte ens hört talas om.

Tack så jättemycket, paketet kom fram i fint skick och även de två bonusböckerna ser spännande ut!

Och apropå ingenting (eller apropå böcker, kanske) så måste jag göra ett uppehåll i läsningen av den sista boken i Dick Harrisons trilogi om slaveriets historia - den måste tillbaks till biblioteket senast på lördag och det finns inte en chans att jag hinner läsa klart den tills dess. Så jag får pausa mitt i och låna om den senare. (Det var förstås nån som lyckades reservera den innan jag hann förlänga lånet...)

Inga kommentarer: