16 oktober 2009

Mitt liv i titlar

Är du man eller kvinna?
Vinterdrottningen

Beskriv dig själv.
I am Legend

Hur mår du?
Här ligger jag och duger

Beskriv stället du bor på.
Islandet

Vart skulle du vilja resa?
New York-trilogin

Beskriv din bästa vän.
Inte som andra döttrar

Vilken är din favoritfärg?
March Violets

Hurdant väder är det just nu?
October Skies

Vilken är din favoritårstid?
Körsbär i november

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta?
The Life and Loves of a She-Devil

Vad betyder livet för dig?
Tillsammans är man mindre ensam

Hurdant är ditt parförhållande?
En bit av mitt hjärta

Vad är du rädd för?
Fritt fall

Dagens aforism:
Det finns annan frukt än apelsiner

Vilket råd skulle du vilja ge?
Håll drömmen levande

Hur skulle du vilja dö?
En ädel död

Ditt motto:
Den som inte tar bort luddet ska dö

Från Bokbabbel.

2 kommentarer:

Vixxtoria sa...

Jag gillar mottot! Och I am legend var också väldigt bra :-)

Martina sa...

Ja, jag har faktiskt en och annan gång satt upp en arg lapp i tvättstugan (studentområde, massor av utbytesstudenter som inte kan svenska och därigenom inte heller svenska tvättstugeregler - så de arga lapparna har varit på engelska) så mottet passade tyckte jag. =)