26 maj 2009

Pocket & Trix, sista paketet

Idag kom det sista pocket & trix-paketet (för den här omgången, iallafall). Det innehöll Busters öron av Maria Ernestam (som jag aldrig läst nåt av förut faktiskt), en kaka mörk ekologisk choklad, ett nagellack och örhängen från Indiska. Det roligaste med de där örhängena är det här:


Precis samma färg som nagellacket jag har just nu!

Tack för paketet, hemliga bokvän! Men jag har faktiskt inte den blekaste om vem du är, så du får gärna hojta till i kommentatorsbåset. =)

Och apropå det, så gick mina egna paket till Zirathi.

3 kommentarer:

Sanna sa...

Jag glömde ju att skicka med ett brev, attans! Tanken var lite sommartema, kul att jag prickade in rätt färg :) Det har varit jättekul att skicka paket till dig och jag har definitivt fått en ny favoritbokblogg! Jag är förvörigt också ett Buffy-fan :)

Martina sa...

Aha, det är alltså du som är min hemliga bokvän! Det hade jag inte gissat. Ja, det var kul med örhängena - speciellt som jag inte haft den där färgen på naglarna sen i höstas utan målade dem turkosa häromveckan bara. =)

Om du gillar Buffy så kan jag förresten rekommendera Supernatural, mycket bra serie!

Sanna sa...

Ja, den har jag funderat över ett tag, ska ta mig i kragen och ladda ner den omgående! :)