12 augusti 2010

Nya accessoarer!


Idag på Noliamässan (som pågår för fullt vägg i vägg med Piteå stadsbibliotek) köpte jag de här fantastiska örhängena. Ja, det är små böcker, pocketböcker närmare bestämt. =) De går att bläddra i, och hade jag haft världens minsta penna så skulle jag rentav kunna skriva i dem. De är ungefär 1,5x1 cm, och kanske 5 mm tjocka. Det fanns även lite större "inbundna" böcker med tygpärm (pocketvarianten har papperspärm - de till höger är gjorda av en filmreklam för Sagan om Ringen!) i olika färger.

De kommer fram Bok & Box i Bygdeå. Tyvärr går det inte att köpa pocketörhängena på hemsidan, men däremot de inbundna - jag tror att jag eventuellt måste köpa ett par såna också nån gång. ;)

7 kommentarer:

Lisa sa...

Haha, fasen vilka coola :D

Annika sa...

De var verkligen fantastiskt söta :-)

Jag önskar att jag skulle kunna köpa örhängen gjorda i annat material än guld, men nickelallergin har andra planer ... tyvärr!

Anonym sa...

Kolla här: http://www.dollhouseminiatures.com/Other/books.htm

Här kan du till och med välja titel, men du får själv göra örhängen av dem!

Martina sa...

Annika: inte silver heller?

fullbokhylla: åh wow! Jag kanske måste börja samla. =)

enligt O sa...

Jättefina! Gillade de röda i skinn på hemsidan också. Bra länk från full bokhylla oxå. Miniatyrböcker till grabbarnas dockhus kanske?!

Martina sa...

Jag funderade mer i banorna "miniatyrbokhyllor som prydnader på skrivbordet". =)

Hanneles bok-paradis sa...

häftigt :)