18 februari 2010

På is

Jag är inte på långa vägar klar med Oryx och Crake, men nu måste den ligga på is ett tag så att jag hinner med Stalins kossor (och förhoppningsvis resten av böckerna på min shortlist) i februari. Det är inte alls säkert att det kommer att gå, för dels har jag ingen läslust och dels håller jag just nu på att hjälpa min mamma med tapetsering och städning av hennes gamla lägenhet, som hon måste göra i ordning nu när hon flyttar.

Några gamla Maria Lang har det blivit på kvällarna de senaste dagarna, men det är allt.

3 kommentarer:

Magnolia sa...

Ibland är det bara så, jag pysslar lite med handarbete framför bra (eller ofta dåliga) filmer just nu medan böckerna vilar lite...

Olivia sa...

När jag såg titeln på inlägget trodde jag att det var bloggandet du skulle lägga på is. Tur att det inte var så!

Jag har inte heller någon läslust.

Martina sa...

Olivia: ah, nej, fullt så illa är det inte.