23 april 2013

Book lovers only!

Nu blir det mer skamlös reklam, men jag måste ju dela med mig av bra grejer som händer:

Min gamla arbetsplats Piteå stadsbibliotek har hittat på en otroligt kul grej för ungdomar 13-15 år: Bibblan by night, for book lovers only! Det är ett evenemang för dig som är, som sagt, 13-15 år och som gillar att läsa och även att prata om det du läst med andra. På Bibblan by night har du chansen att träffa andra i samma ålder som gillar samma sak!

Fredagen den 26 april kl 19-22 på Piteå stadsbibliotek får du mingla och prata böcker hur mycket du vill. De första 20 får en maffig goodiebag (tro mig, den är verkligen maffig, jag vet vad som är i den), och under kvällen blir det också bokquiz samt filmvisning. Anmäl dig senast 24/4 via Piteå stadsbiblioteks evenemang Bibblan by night på Facebook, eller maila asa.wilen(at)pitea.se, och så byter du ut (at) mot @ förstås... ;)

Inga kommentarer: