2 juli 2011

Argh!

Här tänkte jag hämta ut mitt bokpaket som kom igår (hade dock inte tid då, eftersom jag for direkt från jobbet in till stan för att gå på bio. Transformers: Dark of the Moon om nån undrade) och så har uthämtningsstället STÄNGT! Sommaröppettider, vilket betyder stängt lördagar och söndagar. Så har de aldrig haft förut och med tanke på hur dåliga öppettider de har även i vanliga fall så undrar jag hur den där kiosken går runt egentligen.

Nu är det dessutom nytt kvartal och därmed dags för en kvartalsrapport (ja, jag vet att det finns flera som hatar alla de där rapporterna, men det struntar jag i), men jag känner inte riktigt för att skriva ihop en just nu. Kanske senare, kanske imorgon. Jag har också två böcker att blogga om (The Immorality Engine och Lilla stjärna) men det får också vänta.

2 kommentarer:

Fia sa...

Jag gillar dina kvartalsrapporter! :-)

Anonym sa...

Jag tror vi ändå är några som gillar kvartalsrapporter/månadsrapporter. Med tanke på hur många vi är som skriver dem menar jag. :)